Sini Felipe 263

Olen ensimmäisen kauden kunnanvaltuutettu Kirkkonummelta. Taustani on sosiaali- ja terveydenhoitoalalla ja haluankin paitsi tuoda oman osaamiseni käyttöön, myös sote-uudistuksen kannalta olennaisten ammattiryhmien ääntä kuuluviin.

Koulutukseltani olen sosionomi ja pohjakoulutukseni (lähihoitaja) myötä olen kokenut myös hoitotyön arjen. Olen työskennellyt laajasti niin hoiva- kuin sosiaalialan työssä eri asiakasryhmien kanssa. Työtä olen tehnyt muun muassa lastensuojelussa, vammaistyössä ja ikäihmisten parissa. Tämän lisäksi olen toiminut liikunta-alalla ja suorittanut muun muassa liikuntalääketieteen opintoja. Liikunnan ja ravitsemuksen osaamistani olen myös hyödyntänyt sosiaali- ja terveysalan töissäni osana ennaltaehkäisevää ja hyvinvointia tukevaa toimintaa.

Päivätyökseni teen edunvalvontaa ammattiliitossa ja sote-alankin henkilöstön työolosuhteet ovat tämänkin myötä itselleni paitsi tuttuja, myös sydämen asiani. Mielestäni laadukkaan palvelun takaa ensisijaisesti riittävä, osaava henkilöstö ja tästä syystä meidän on huolehdittava siitä, että meidän hyvinvointimme, terveytemme ja turvallisuutemme takaajat voivat myös työssään hyvin. Ilman heitä emme pystyisi huolehtimaan siitä, että jokainen saa tarvitsemansa avun ja palvelut.

Palvelut on pystyttävä pitämään ihmistä lähellä. Nyt jos koskaan on myös aika kehittää palveluita paremmin jokaisen tarpeet kokonaisvaltaisesti huomioiviksi.

Comments are closed.